Isnin, 9 Februari 2009

Kenali Pegawai Kebajikan Kita.


  • Haji Ahmad Hanif Bin Haji Naim
  • Dilahirkan di Muar, Johor dan dibesarkan di Simpang Renggam, Kluang, Johor.
  • Menperolehi Ijazah Sarjana Muda ( BA ) Fakulti Usuluddin, Jabatan Dakwah Dan Kebudayaan Islam, Universiti Al-Azhar, Kaherah. Ijazah Sarjana ( MA ) Pendidikan, pengkhususan Bimbingan dan Kaunseling, Universiti Teknologi Malaysia.
  • Telah berumah tangga bersama Puan Hajjah Rafidah dan dikurniakan lima cahaya mata, tiga perempuan dan dua lelaki.
  • Merupakan Pegawai Kebajikan Pelajar-Pelajar Johor Di Mesir yang pertama.
  • Jawatan sebelum dilantik sebagai Pegawai HEP Johor ialah Pegawai Tadbir Agama Daerah Muar, Johor.
  • Dilantik berkuatkuasa 1 Januari 2009
Anda boleh melayari laman blog peribadi Haji Ahmad Hanif di sini. Atau boleh dihubungi melalui talian [ 010 6875740 ]

1 ulasan:

  1. Asmkm. Sya sdg belajar b.arab (part-time) kelas malam di UIA Malaysia. Saya seorang Pesara. Saya di beritahu guru bahasa arab saya bahawa kita boleh belajar bahasaa arab dgn percuma di Al Azhar. Betul ke ? Sekiranya betul saya ingin belajar di sana supaya saya lekas pandai dapat berlatih bahasa arab setiap hari. Boleh tak saya minta tolong tuan agar dapat dapatkan maklumat di manakah (nama jabatan atau kuliyyah) saya harus berdaftar apabila saya di sana nanti. Sekian terima kasih. http://abdullahctgoldstream.blogspot.com/

    BalasPadam